Bieži uzdotie jautājumi

Vai jūs pārdodat zīmola vai ģenēriskas zāles?

Mēs piedāvājam gan vispārīgus, gan zīmolu medikamentus. Jūs varat pasūtīt jebkuru preci; Tomēr vispārējā versija ir lētāka, jo tajā nav reklāmu. Ģenēriskās zāles darbojas tikpat labi kā firmas zāles, taču par zemākām izmaksām.

Kādas zāles jūs pārdodat?

Pilnu zāļu sarakstu varat atrast mūsu tīmekļa vietnes sadaļā “Produkti”. Tā kā dažas zāles tiek uzskatītas par kontrolējamām vielām, likums nosaka, ka ārstam jāveic fiziska pārbaude, lai tās iegūtu. Šādos gadījumos mēs nevaram pārdot zāles tiešsaistē. Dažas no šīm zālēm ir: Valium, Lorazepāms, Ativans, Diazepāms, Clonazepam un Klonopin, cita starpā.

Ko nozīmē vispārīgs?

Vispārīgs nozīmē izmantot citu nosaukumu tām pašām sastāvdaļām. Planšetdatoru saturs mūsu vispārīgajā versijā ir tieši tāds pats kā zīmola analogam. Atšķirība ir tāda, ka ģenēriskās zāles netiek pārdotas.

Kāpēc jūsu produkti ir tik lēti?

Ir vairāki iemesli, kāpēc mūsu produkti ir lētāki nekā mūsu konkurenti. Mūsu produkti tiek ievesti valstī bez reģistrācijas, tāpēc nav jāmaksā nodokļi. Mēs neko netērējam mārketingam, ražotājs atrodas nodokļu paradīzē, un ražošanas izmaksas ir daudz zemākas. (Bērnu darbs netiek izmantots).

Kāpēc vispārējās tabletes forma atšķiras no zīmola versijas?

Tāpat kā ar zāļu nosaukumu formulējumiem, tablešu forma var nebūt tāda pati kā zīmola tabletes. Šī iemesla dēļ ģenēriskās tabletes izskatīsies savādāk, bet sastāvdaļas paliek nemainīgas.

Kāda ir atšķirība starp mīkstajām tabletēm un parastajām tabletēm?

Atšķirība ir darbības ātrums un absorbcijas laukums. Mīkstās tabletes darbojas ātrāk un izšķīst zem mēles. Tas ļauj dzert alkoholu vai ēst treknu pārtiku pirms seksa. Parastās tabletes neiedarbojas tik ātri kā mīkstās tabletes, un alkohols nav ieteicams.

Kā tiek piegādāti produkti?

Tabletes tiek piegādātas blisteros, kas satur desmit tabletes. Pasūtījumi, kas satur 60 tabletes (6 blisteri pa 10), tiek nosūtīti vienā iepakojumā. Lielāki pasūtījumi tiek sadalīti divās vai vairākās pakās un tiek nosūtīti atsevišķi.

Vai turpmāk piedāvāsit citus produktus?

Ja nevarat atrast meklēto medikamentu mūsu vietnē, lūdzu, sazinieties ar mums, cik drīz vien iespējams, un mēs darīsim visu iespējamo, lai to iegūtu un pievienotu mūsu produktu sarakstam.

Vai visi produkti ir FDA apstiprināti?

Visi mūsu produkti tiek piegādāti no Indijas un ražoti Indijā; Visus eksportam ir apstiprinājusi Indijas FDA.

Kurus maksājuma veidus jūs pieņemat?

Lai nodrošinātu Jūsu pasūtījuma izpildi ļoti īsā laikā, mēs šobrīd pieņemam tikai kredītkartes, kriptovalūtas un zinām. Kad maksājums ir apstiprināts, jūsu produkti tiek iesaiņoti un nekavējoties nosūtīti.

Kādas kredītkartes jūs pieņemat?

Pašlaik mūsu uzņēmums pieņem Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Kad no manas kredītkartes tiek iekasēta maksa?

No jūsu kredītkartes tiek iekasēta maksa, kad jūsu pasūtījums ir apstrādāts un uzņēmuma norēķinu nodaļa to pieņem.

Kāda ir uzņēmuma atcelšanas politika?

Jūs varat atcelt jebkuru pasūtījumu pirms tā nosūtīšanas. Diemžēl, ja jūsu pasūtījums jau ir nosūtīts, jūs nevarēsiet to atcelt vai pieprasīt tūlītēju naudas atmaksu. Papildinformāciju par mūsu atcelšanas politiku skatiet mūsu pasūtījumu lapas noteikumu un nosacījumu sadaļa.

Vai jūsu vietnē ir vecuma ierobežojums, lai iepirktos?

Klienti, kas vecāki par 18 gadiem, mūsu vietnē var iegādāties jebkuru produktu. Diemžēl mēs neapkalpojam bērnus, kas jaunāki par 18 gadiem.

Kā tiek nosūtīti pasūtījumi?

Pašlaik saviem klientiem piedāvājam divu veidu piegādes metodes. Kurjerpakalpojumi (ar izsekošanu) un sertificēts starptautiskais aviopasts.

Uz kurām valstīm jūs piegādājat savus produktus?

Mūsu uzņēmums piegādā produktus visā pasaulē.

Kas notiek, ja mans pasūtījums aizkavējas muitā?

Ja rodas problēmas ar pasūtījuma saņemšanu, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs centīsimies nekavējoties atrisināt jebkuru problēmu.

Kas notiek, ja iepakojums ir bojāts vai es nesaņemu pasūtījumu?

Ja jums ir problēmas ar pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, un mēs atkārtoti nosūtīsim preci vai atmaksāsim jūsu naudu. Plašāku informāciju skatiet mūsu vietnes politikas sadaļā.

Kad es saņemšu savu paku?

Klienti var izvēlēties starp diviem piegādes veidiem. Aviopasts vai ASV pasta pakalpojums ASV klientiem var aizņemt 2–3 nedēļas, taču jūs varat tos saņemt ātrāk. Piegāde ar EMS kurjeru aizņem 5-7 darba dienas. (Izņemot brīvdienas).

Kāpēc es nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu? vēstule?

Ja vēl neesat saņēmis apstiprinājuma e-pastu e-pastu, iespējams, ka, veicot pasūtījumu, ievadījāt nepareizu e-pastu. pasta adrese. Iespējams, ka e-pasts tika bloķēts un nosūtīts uz jūsu surogātpasta mapi. Visbeidzot pārbaudiet, vai jūsu pastkaste nav pilna.

Kāpēc mans maksājums tika noraidīts?

Ja jūsu maksājums ir noraidīts, lūdzu, pārbaudiet, vai esat norādījis pareizo maksājuma informāciju. Ja jūsu maksājuma informācija ir pareiza, pārbaudiet, vai jūsu kredītkartes uzņēmums apstiprina tiešsaistes darījumus un vai ir pietiekami daudz līdzekļu, lai segtu jūsu pasūtījumu.

Vai es varu mainīt piegādes opciju?

Visi pasūtījumi tiek nosūtīti 24 stundu laikā pēc darījuma apstiprināšanas. Jūs varat mainīt savu piegādes iespēju jebkurā laikā šajā periodā, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu. Kad pasūtījums ir nosūtīts, piegādes iespēju nevar mainīt.

Vai man ir jābūt mājās, lai parakstītu sūtījumu?

Piegādes brīdī kādam ir jābūt mājās, lai parakstītu sūtījumu. Ja neviens nav pieejams, lai to parakstītu, pasta nodaļa atstās ziņu, lai jūs varētu saņemt sūtījumu ar vietējā kurjerpasta starpniecību.

Mans pasūtījums nav saņemts. Kas man tagad jādara?

Ja pasūtījumu nesaņemat, vispirms sazinieties ar vietējo pasta nodaļu, lai noskaidrotu, vai tas tur ir. Ja sūtījums nav pasta nodaļā, lūdzu, sazinieties ar mūsu piegādes nodaļu, lai saņemtu atbildi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja sūtījums tiek nosūtīts ar aviopastu, tai ir jāpienāk ne ilgāk kā trīs nedēļu laikā, bet ne vēlāk kā desmit dienu laikā, ja to sūta ar kurjeru.

Es saņēmu tikai daļu no pasūtījuma; ko tagad?

Ja pasūtījumi ir lieli, mēs tos sadalām atsevišķos iepakojumos. Lūdzu, uzgaidiet vēl dažas dienas, līdz tiks saņemta pārējā pasūtījuma daļa; Ja neesat to saņēmis, lūdzu, sazinieties ar mūsu piegādes nodaļu.

Kāpēc jums ir nepieciešama apdrošināšana?

Apdrošināšana ir nepieciešama gadījumā, ja pasūtījums tiek pazaudēts vai pazaudēts pa pastu. Atgriešanas gadījumā apdrošināšanas izmaksas netiek atmaksātas.